Hi ha moltes coses a dir quan comença l'any; és el moment de comunicar un nou producte, un nou servei, un esdeveniment, una fira, un congrés, enviar una invitació ... • El 2009, Océ va realitzar aquest calendari de sobretaula "Especialitats"; cada làmina un mes, i cada mes imprès en un paper especial diferent. Un treball minuciós, selectiu, de retoc d'imatge i textos plens de sensibilitat. «Tu retoca i imprimeix, la resta ho posa Océ ... i a triomfar!» • Altres peces de màrqueting directe per a l'enviament de mailings als clients van ser part de la creació que aportem a Océ • Un mailing sobre els papers consumibles d'Océ; un altre, sobre el control de l'alt consum de tòner i paper en les grans empreses, un altre, sobre els papers ecològics de Océ ... són peces a les que vam donar un tractament realment satisfactori • Són peces que m'agrada contemplar i mostrar, per la força professional que em van aportar.
Calendari 2009 ESPECIALITATS • 12 làmines impreses per una cara, més portades, per les dues cares • Tot això dins d'una caixeta de plàstic que, oberta, serveix de suport al calendari • Impressió digital, a color o blanc i negre, sobre diferents tipus de paper Océ Imaging Supplies d'alta qualitat • Format: 129 x 136 mm • Setembre i octubre de 2008.
Mailing "Sor-pren-den-te" / fullet, carta i sobre, per recordar al client la importància dels papers consumibles d'Océ • Estem al juliol i agost de 2008.
Mailing "GRANS EMPRESES" / fullet díptic i sobre d'enviament • La importància en l'estalvi del consum de cartutxos de tinta i paper és evident quan es tracta de grans empreses
• El missatge "L'hi posem molt fàcil!", El reciclatge de productes i el respecte pel medi ambient són l'eix de comunicació d'aquest mailing • Setembre i octubre de 2009.
Aquesta va ser una altra proposta de portada que vam presentar per al fullet del mailing anterior • Crec en la força que té la frase principal i si la mostro aquí és perque, a mi m'encanta • És més subtil, amb més intenció, més selecta ...; pot ser que estigui equivocat, segur, i que l'altra transmet millor el que el client demana • Però aquesta, a mi, em té enamorat.
Mailing "PPC ECOLÒGICS" / fullet díptic i sobre d'enviament • El joc que em va donar el logotip invertit de Océ i el terme "lògics" em va portar a aquest original "ecològics" que, amb el "Més que mai ...", centra tot el missatge del mailing dedicat als papers reciclats i ecològics d'Océ. • Setembre de 2009.